Studio CATI

Nasza oferta to profesjonalna realizacja wywiadów telefonicznych przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów pracy badawczej. Dysponujemy własnym studiem CATI oraz rozbudowaną siatką ankieterów. Staramy się dostosowywać do potrzeb naszych klientów – oferujemy dostarczanie danych w stanie surowym lub w postaci zestawień statystycznych. Ponadto zapewniamy pomoc ekspercką na etapie analizy i wnioskowania.

Profesjonalne studio CATI:
W trosce o najwyższą jakość oferowanych przez nas usług otworzyliśmy studio CATI, które zlokalizowane jest bezpośrednio w siedzibie firmy. Profesjonalne wyposażenie pozwala na sprawną realizację zleceń, a bezpośredni nadzór koordynatora ankieterów umożliwia szybkie reagowanie, zarówno na sytuacje problemowe jak i zmieniające się potrzeby naszych klientów.

Personel badawczy:
Nadzór nad pracą studia pełni specjalnie powołany w tym celu koordynator pracy ankieterów, posiadający odpowiednie wykształcenie socjologiczne oraz wiedzę informatyczną pozwalającą na utrzymanie stale wysokiego standardu pracy całego studia. Dysponujemy przeszkoloną siatką ankieterską oraz sprawdzonym zespołem badawczym zapewniającym odpowiednie wsparcie merytoryczne przy realizacji badań.

Doświadczenie:
Skuteczność naszego studia CATI została potwierdzona podczas licznych badań prowadzonych zarówno na dużych próbach (powyżej 3 tys. respondentów) jak i na mniejszych (500 respondentów). Stosowane przez nas oprogramowanie pozwala na pełną kontrolę nad pracą ankieterów, a możliwość dokonania eksportu danych do najpopularniejszych formatów takich jak .sav czy .xls (SPSS i Excel) umożliwia szybkie i bezproblemowe przystąpienie do ich analizy. W zależności od potrzeb klientów oferujemy również usługę pełnego raportowania.

Outsourcing CATI:
Oprócz realizacji klasycznych wywiadów telefonicznych studio oferuje również usługi typu Call Center. Z rozwiązań tego typu warto skorzystać w przypadku gdy firma planuje dowolny rodzaj działań komunikacyjnych, w szczególności, gdy potrzebuje uzyskać informacje niezbędne do właściwych działań rynkowych.

W szczególności warto skorzystać z Outsourcingu CATI kiedy:

  • szukamy dowolnej diagnozy związanej z branżą, kondycją konkurencji itp.;
  • zamierzamy przeprowadzić badania rozpoznawalności marki poszukujemy nowych grup klientów lub rozwiązań intensyfikujących sprzedaż;
  • polityka informacyjna jest naszym statutowym obowiązkiem;
  • poszukujemy profesjonalnych rozwiązań Call Center, a nie chcemy ponosić kosztów związanych z tworzeniem i utrzymywaniem zaplecza technologicznego.

W razie wszelkich pytań prosimy o kontakt z koordynatorem studia:

Koordynator studia CATI:

Michalina Kublicka

michalina.kublicka@crsg.pl

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *